sâmbătă, 30 iulie 2011



Tot pe drum, pe drum, pe drum...destinatia cunoastere...implinire, fericire. Tot pe drum spre dorinte si vise. Un drum plin de piedici si oprelisti. Ma uit spre cer si imi dau seama ca nimeni si nimic nu ma poate opri, imi dau seama ca fiecare dezamagire este o lectie si un pas inainte spre un "eu"complex si realizat. Tot ceea ce mi se intampla ma intareste, ma face sa deschid ochii si sa imi doresc mai mult.

Ma indrept spre varf cu pasi marunti, uitandu-ma in toate partile. Suntem ceea ce gandim, devenim ceea ce ne dorim, diferenta o face cantitatea dorintelor. Cineva mi-a spus ca la oceanul viselor nu trebuie sa mergi cu lingurita ci cu cisterna pt a ajunge cat mai sus. Viata ne ofera tuturor aceleasi posibilitati de reusita, intr-un mod sau altu, depinde doar cum profitam de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu