sâmbătă, 10 iulie 2010

Muzica



Muzica te poarta in orice colt de lume vrei, in orice poveste te visezi. Atunci cand cant pot fi oricine vreau eu sa fiu, pot fi printesa si vrajitoare, pot fi buna sau rea. Prin muzica iti pot spune cat de mult te iubesc privindu-te in ochi fara ca tu sa sti ca eu cant pentru tine, pot sa plang in vazul tuturor si totusi sa nu imi vada nimeni lacrimile, pot sa fac ce vreau fara sa fiu penibila. Atunci cand sunt pe scena uit tot ce e rau, uit de mine, doar visez si las toate sentimentele mele sa ajunga la inima publicului.
Atunci cand imi vei auzi vocea si imi vei zari privirea, sa sti ca voi canta pentru tine, atunci cand voi fi trista voi plange prin muzica mea. Sufletul meu nu mai plange de mult prin lacrimi....Atunci cand ne vom certa ascumta-mi muzica ca sa sti ce as vrea sa iti spun, pentru ca atunci cand cant nu am orgolii, nu am oprelisti, nu am nimic ce ma poate opri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu