sâmbătă, 10 iulie 2010

Rain



Ploua in inima mea si nu stiu de ce. De ce imi pasa, de ce m-am intors acolo unde totul era oricum pierdut, de ce am crezut din nou in tine, de ce am ajuns sa imi pese din nou de "NOI"?

NOI nici macar nu existam, mereu ai fost TU si m-ai lasat sa fiu doar EU. Nu e o poveste cu un print care isi gaseste printesa, nu mai este o poveste deloc, ramane doar o amintire. O amintire care este atat de vie in mintea mea....fiecare sarut, fiecare cuvant, fiecare imbratisare .......inca doare.

Why we need to say goodbye ? De ce nu putem trece peste trecut, sa fim ca la inceput, fara resentimente, fara cuvinte aruncate, fara regrete.

Doi copii care se iubeau, doi copii fraieri care credeau in dragostea lor, doi copii care se certau pentru orice prostie si a doua zi uitau ca s-au certat vrodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu